Wednesday, August 15, 2012

Assalamualaikum :) Hey...hari ini sudah puasa yang ke 27-kan kesian dekat aku dapat puase sampai 26 hari je..selamat aku cuti lepas aku berbuka semalam kalau lagi 1 saat nak berbuka tak menangis aku.. mau air mata darah yang mengalir..
Mybe dengan keizinan ALLAH S.W.T aku blik kampung hari jumaat lepas abang2 aku solat  jumaat..
so besok la ye..ouh hmmm..Razak kate dia nak pakai baju raye sedondon dengan aku la...peh bangge nye sayang dia lebih..tpi kalau die beli la.. aku tak mengharapkan pon dia pakai baju same kaler dengan aku..aku just harap dapat raye dengan dia dah la. :) teringin sangat nak raya dengan dia..dah la nak berbuka puasa dengan dia sama2 tak dapat..Sabar jela Jah..
Untuk kawan2 aku Selamat balik kampung :P hahaha semoge kte samapi dekat tempat yang kita nak tuju tuh dengan selamat :) InsyaAllah..Amin Yang penting Solat  Tuh jgn lupa Kawan :)) Puasa-puasa jugak solat mesti Dilakukan jugak...yang peting Adab tuh jaga bila dekat kampung nanti..Kirim salam sama Saudara mara korang tau kawan thanks :) aku undur diri dulu untuk on9 FACEBOOK semula..Bye Assalamualaikum dan Salam Satu ,malaysia..



No comments:

Post a Comment